1. Sprzedaż – planowanie, zarządzanie
Zakres usługi obejmuje:
- działania doradcze w zakresie analizy dotychczasowej strategii sprzedażowej, przygotowania planów sprzedaży, audytu działań sprzedażowych, określenia możliwości zwiększenia efektywności działu sprzedaży
- wdrożenie nowych rozwiązań w procesie sprzedaży
- szkolenia wspierające wzrost sprzedaży: indywidualne i grupowe
- nadzór nad budową i organizacją działu sprzedaży.
Szczegółowy zakres usługi w zakresie sprzedaży ustalany jest indywidualnie dla przedsiębiorstwa zgodnie ze strukturą, zapotrzebowaniem i zasobami.
2. Systemy zarządzania jakością. Więcej informacji
3. Optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie
Optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie nie musi wiązać się z cięciami kosztów ZUS czy też restrukturyzacją firmy.
Uzyskanie efektywności finansowej prowadzonej działalności w postaci oszczędności możesz osiągnąć poprzez wzrost efektywności funkcjonowania Twojej firmy wprowadzając rozwiązania w zakresie m.in.:
- zarządzania na każdym poziomie struktury organizacyjnej i w każdym zakresie prowadzonej działalności
- stosowanych rozwiązań technologicznych
- rozwoju sieci informacyjnych
- działań zmierzających do lepszego wykorzystania wiedzy i umiejętności pracowników
- innym związanym z profilem Twojej działalności i mającym wpływ na optymalizację kosztów.
4. Systemy teleinformatyczne wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem
Zakres usługi obejmuje:
- analizę przedwdrożeniową
- dobór rozwiązań dostosowany do charakteru prowadzonej przez przedsiębiorstwo działalności
- dobór niezbędnego sprzętu
- szkolenia dla pracowników i wsparcie techniczne.